Saturday, April 2, 2011

Belajar membina website pertama anda dalam masa paling singkat dengan mendapat sentuhan terus dari mentor terkemuka, Abang Chob sendiri selama 16 jam.

Sila baca, cuba faham dan fikir2kan...

1. Mampukah anda dibawa berlari jika anda baru belajar bertatih?
2. Bolehkah anda belajar speed reading jika anda baru kenal ABC?
3. Sesuaikah anda hadiri kelas falsafah, jika anda belum lulus ijazah pertama?
4. Jutawan internet manakah yang sanggup membimbing anda secara 1 on 1? Jika ada sekalipun, mampukah anda membayar harga masa beliau? Berbaloikah duit besar yang anda laburkan?
5. Perlukah anda ke hotel 5 bintang untuk belajar membina website?
6. Perlukah anda meredah kesesakan trafik ke tengah kotaraya untuk menuntut ilmu
website jika ada suasana pembelajaran penuh kedamaian di Padang Serai Kedah?
7. Apakah mungkin anda berpeluang mendapat sentuhan personal dalam kelas yang besar? Apatah lagi jika anda ditempatkan bersama dalam satu kumpulan besar melebihi 20 orang?

Percayalah....anda sekadar habiskan duit di perjalanan....Oleh itu, cuba renung2kan pandangan yang saya lontarkan di atas okay? Anda mungkin bersetuju dengan saya, mungkin tidak. Apa pun saya hormati pendirian anda. Anda diberi pilihan...jadi anda yang pilih...http://www.blogger.com/img/blank.gif

Jika anda ingin bergaya, pilihlah lokasi kursus yang menawarkan kehebatan prasarana yang berprestij. Ingat! Jangan salahkan penganjur bengkel atau seminar tersebut jika anda pulang hampa...anda mungkin tersalah memilih platform. Ingat! Saya pernah lakukan kesilapan ini. Perlukah anda ulangi kesilapan yang sama? Kesilapan yang perlu dibayar dengan harga yang sangat mahal.

Jika anda inginkan impak maksima dan hasil yang berbaloi dari wang yang anda laburkan untuk menghadiri kursus membina website, pilihlah untuk hadir di bengkel website anjuran Abang Chob di Padang Serai, Kedah.

No comments:

Post a Comment